Welkom in ons digitaal winkelcentrum!

Klantenservice

Heeft u vragen over onze producten of diensten? In het onderstaand overzicht ziet u de meestgestelde vragen en belangrijkste aandachtspunten voor onze webshop(s).
Staat uw vraag er niet bij? Neemt u dan gerust contact met ons op. U kunt dit het beste doen op 1 van de volgende manieren:

  • Gebruik ons contactformulier;
  • Stuur een email naar info@lalashops.nl;
  • Bel: +31 (0)6 4620 1276;

Snel en persoonlijk contact is bij ons gegarandeerd. Als de afhandeling van uw wens wat langer zal duren, ontvangt u ook hiervan snel bericht.
Wij stellen de klant nog echt centraal. De gebruikerservaringen van voorgaande klanten getuigen hier van!

Vraag en antwoord

Wat is LalaShops.nl?
Wat is er gebeurd met KristalHandel.nl?
Hoe selecteer ik een andere shop? / Waar vind ik de Shop-Selector?
Kan ik producten kopen uit meerdere shops met 1 winkelwagen?
Hoe plaats ik een bestelling?
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Wat zijn de verzendkosten?
Kan ik ook ergens anders laten bezorgen?
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Kan ik mijn bestelling volgen?
Niet goed, geld terug garantie / Herroepingsrecht?
Wat houd betaalverplichting in?
Waarom krijg ik een factuur met het logo van een andere shop?
Ik heb geen mail ontvangen
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Hoe kan ik een klacht indienen?

----------------------------------------------------------------------------------

Wat is LalaShops.nl? 

LalaShops.nl is een digitaal winkelcentrum bestaande uit meerdere webshops en diensten. Wij werken er hard aan om ons shopaanbod gestaag uit te breiden, om u zo een steeds grotere productdiversiteit te kunnen bieden. Naast deze groeiende productdiversiteit bieden wij u de garantie dat u bij een vertrouwde partij uw online aankopen doet.

Terug naar overzicht

Wat is er gebeurd met KristalHandel.nl?

KristalHandel is actiever dan ooit. Dit was onze eerste webshop en deze is sinds december 2015 onderdeel geworden van LalaShops.nl. U vindt KristalHandel nu via de shop-selector, of door het volgende adres in uw webbrowser in te geven: www.lalashops.nl/kristalhandel.

Terug naar overzicht

Hoe selecteer ik een andere shop? / Waar vind ik de Shop-Selector?

U vindt de shop-selector rechtsboven in het scherm. U selecteert hier eenvoudig een andere shop. De producten in uw winkelmandje neemt u gewoon mee. U kunt deze naar alle shops meenemen en in alle shops afrekenen.

Terug naar overzicht

Kan ik producten kopen uit meerdere shops met 1 winkelwagen?

Ja dat kan! Dit is 1 van de voordelen van LalaShops.nl. Zo betaald u slechts 1 maal verzendkosten, terwijl u in meerdere shops producten besteld. Dit is uniek aan onze formule. Omdat wij de verzendkosten niet doorberekenen in onze producten, kunnen wij u onze scherpe prijzen aanbieden.

Veel concurrenten (zoals Cool Blue) verrekenen de verzendkosten met de producten. Zo betaald u per gekocht product iedere keer opnieuw de verzendkosten, terwijl zij kunnen adverteren met gratis verzending. Een verkooptrucje waar wij niet aan meedoen!

Terug naar overzicht

Hoe plaats ik een bestelling?

Er zijn meerdere wegen om een bestelling te plaatsen, maar het eenvoudigst stopt u in uw winkelmandje wat u wilt kopen, vervolgens kun je naar afrekenen gaan via het winkelmandje. Deze wordt altijd weergegeven, rechts-boven in het scherm.

Terug naar overzicht

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Momenteel ondersteunen wij de volgende betaalmethoden:

  • IDeal - Internetbankieren
  • Paypal betaling
  • Sofort Banking
  • Bancontact (Mister Cash) - Voor klanten uit België
  • ING Home'Pay - Voor klanten uit België
  • Bitcoin
  • Bankoverschrijving (product wordt verstuurd zodra het bedrag is ontvangen)
  • Rembours - Betaling bij bezorging.

Terug naar overzicht

Wat zijn de verzendkosten?

HIER vindt u een overzicht van onze verzendkosten. U kunt in uw winkelwagen ten aller tijde de exacte verzendkosten berekenen. U doet dit bij het kopje “Verzendkosten en BTW inschatten”. De verzendkosten gelden over alle producten in uw winkelwagen. Uw winkelwagen vindt u ten aller tijde rechtsboven in het scherm.

Terug naar overzicht

Kan ik ook ergens anders laten bezorgen?

U kunt tijdens de bestelling eenvoudig een ander adres voor levering opgeven. De bestelling zal daar worden bezorgt.

Terug naar overzicht

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Wij streven naar een levertijd van maximaal 3 werkdagen. Wij zijn hierin van de post afhankelijk, maar in de meeste gevallen heeft u het de volgende dag in huis. Mocht een bestelling om wat voor reden dan ook vertraging oplopen, dan ontvangt u hiervan tijdig bericht.

Terug naar overzicht

Kan ik mijn bestelling volgen?

Pakketten kunnen woren gevolgd, brieven niet. Bij brieven zit geen track&trace code.

Indien uw bestelling met pakketservice wordt verstuurd krijgt u van ons het track&trace nummer van de bestelling. Deze mails komen wel eens in de spamfilter terecht, dus hou deze in de gaten. Markeer ons als veilig om dit in de toekomst te voorkomen.

Indien u bestelling per brief wordt verzonden, ontvangt u van ons bericht dat uw bestelling is ontvangen, maar u ontvangt geen track&trace code.

Terug naar overzicht

Niet goed, geld terug garantie / Herroepingsrecht?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Wij zullen het volledige bedrag (inclusief originele verzendkosten, exclusief retourneringskosten) binnen 14 dagen crediteren, op voorwaarde dat het product bij ons is bezorgd, of er een bewijs van verzending wordt geleverd. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier ( zie einde algemene voorwaarden). De retourneringskosten komen voor de rekening van de consument.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

De consument is verplicht het product binnen 14 dagen na de herroeping terug te sturen.

Terug naar overzicht

Wat houd betaalverplichting in?

Op het moment dat u uw bestelling wilt plaatsen, zal het u opvallen dat er een tekst bij de bestelknop staat over het aangaan van een betaalverplichting. Wij zijn wettelijk verplicht deze tekst bij de bestelknop te plaatsen. Het houdt in dat, indien u een bestelling plaatst, u een betaalverplichting aangaat. Deze verplichting geldt ongeacht of er daarna direct betaald wordt of niet. De verplichting geld dus ook bij een bestelling met IDeal, terwijl de betaling daarna niet direct plaatsvindt.

Terug naar overzicht

Waarom krijg ik een factuur met het logo van een andere shop?

U krijgt uiteindelijk de factuur toegezonden die hoort bij de shop waarin u uzelf bevond op het moment van betaling. Als u dus meerdere producten koopt in 1 shop en vervolgens naar een andere shop gaat en daar afrekent, dan krijgt u het factuur-ontwerp van de laatst bezochte shop. 

Terug naar overzicht

Ik heb geen mail ontvangen

Het komt regelmatig voor dat onze berichten in spamfilters terecht komen, dit heeft te maken met de filtermethoden van bijvoorbeeld gmail en hotmal. Vooral Gmail blijft onze berichten vaak betwijfelen. Hou de spam-map dus in de gaten en markeer ons bericht als 'veilig' en/of 'geen spam' om dit probleem voor een volgende keer te voorkomen. Mocht dit niet helpen, dan kunt u nog proberen ons toe te voegen als contact (sales@lalashops.nl). Als zelfs dit niet helpt, neem dan a.u.b. contact met ons op. Uw feedback is voor ons belangrijk en wordt door ons ten zeerste gewaardeerd. Uw feedback stelt ons in staat onszelf te blijven verbeteren!

Terug naar overzicht

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor de rekening van de consument.

Het adres voor retourzending is:

LalaShops.nl
Maaseikerweg 138
6006AC WEERT

Terug naar overzicht

Hoe kan ik een klacht indienen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de contactpagina aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op en zullen ons uiterste best doen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens voor contact:

LalaShops.nl
Maaseikerweg 138
6006AC WEERT

tel: 06 4620 1276
email: b.vd.plas@lalashops.nl

Mocht u het bovengenoemde niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar LalaShops.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Terug naar overzicht

Terug naar homepage