Klantenservice

Heeft u vragen over onze producten of diensten? In het onderstaand overzicht ziet u de meestgestelde vragen en belangrijkste aandachtspunten voor onze webshop.
Staat uw vraag er niet bij? Neemt u dan gerust contact met ons op. U kunt dit het beste doen op 1 van de volgende manieren:

  • Gebruik ons contactformulier;
  • Stuur een email naar info@lalashops.nl;
  • Bel naar: +31 (0)85 877 0866;

 

Snel en persoonlijk contact is bij ons gegarandeerd. Als de afhandeling van uw wens wat langer zal duren, ontvangt u ook hiervan snel bericht.
Wij stellen de klant nog echt centraal. De gebruikerservaringen van voorgaande klanten getuigen hier van!

Vraag en antwoord

Wat is LalaShops.nl?
Wat is er gebeurd met KristalHandel.nl?
Hoe plaats ik een bestelling?
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Wat zijn de verzendkosten?
Kan ik ook ergens anders laten bezorgen?
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Kan ik mijn bestelling volgen?
Niet goed, geld terug garantie / Herroepingsrecht?
Wat houd betaalverplichting in?
Ik heb geen mail ontvangen
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Hoe kan ik een klacht indienen?

----------------------------------------------------------------------------------

Wat is LalaShops.nl? 

LalaShops.nl is ons digitaal winkelcentrum bestaande uit vele productcategorieën. Wij werken er hard aan om ons aanbod gestaag uit te breiden, om u zo een steeds grotere productdiversiteit te kunnen bieden. Naast deze groeiende productdiversiteit bieden wij u de garantie dat u bij een vertrouwde partij, die oog heeft voor maatschappelijke verantwoordelijkheid, uw online aankopen doet.

Terug naar overzicht

Wat is er gebeurd met KristalHandel.nl?

KristalHandel is actiever dan ooit, maar is opgesplitst om echt enkel nog producten aan te bieden met betrekking tot kristal en edelsteen. Kristalhandel was onze eerste webshop en deze is sinds december 2015 onderdeel geworden van LalaShops.nl. U vindt KristalHandel nu via het hoofdmenu, of door het volgende adres in uw webbrowser in te geven: www.lalashops.nl/kristalhandel.

Terug naar overzicht

Hoe plaats ik een bestelling?

Er zijn meerdere wegen om een bestelling te plaatsen, maar het eenvoudigst stopt u wat u wilt kopen in uw winkelmandje, vervolgens kun je naar afrekenen gaan via het winkelmandje. Deze wordt altijd weergegeven rechts-boven in het scherm.

Terug naar overzicht

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Momenteel ondersteunen wij de volgende betaalmethoden:

  • iDeal - Internetbankieren
  • Sofort Banking
  • Bancontact (Mister Cash) - Voor klanten uit België
  • ING Home'Pay - Voor klanten uit België
  • Bitcoin
  • Bankoverschrijving (product wordt verstuurd zodra het bedrag is ontvangen)
  • Cash - Enkel van toepassing als een bestelling wordt afgehaald in ons pand aan de Hakkeweg 3 (6004 PR) te Weert.


Terug naar overzicht

Wat zijn de verzendkosten?

HIER vindt u een overzicht van onze verzendkosten. U kunt in uw winkelwagen ten aller tijde de exacte verzendkosten berekenen. U doet dit bij het kopje “Verzendkosten en BTW inschatten”. De verzendkosten gelden over alle producten in uw winkelwagen. Uw winkelwagen vindt u ten aller tijde rechtsboven in het scherm.

Terug naar overzicht

Kan ik ook ergens anders laten bezorgen?

U kunt tijdens de bestelling eenvoudig een ander adres voor levering opgeven. De bestelling zal daar worden bezorgt. U kunt ook kiezen om het pakket bij een postkantoor bij u in de buurt te laten leveren.

Terug naar overzicht

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Voor 12:30 besteld, is meestal de volgende dag al in huis. Wij streven naar een levertijd van maximaal 2 werkdagen tussen het moment van bestelling en levering. Bij een langere levertijd wordt dit duidelijk bij het product vermeld. Bij de computers is het streven van een levertijd tussen de 2 en 5 werkdagen.

Terug naar overzicht

Kan ik mijn bestelling volgen?

Pakketten kunnen woren gevolgd, brieven niet. Bij brieven zit geen track&trace code.

Indien uw bestelling met pakketservice wordt verstuurd krijgt u van ons het track&trace nummer van de bestelling. U ontvangt deze mail ongeveer een uurtje nadat wij de bestelling op het postkantoor hebben afgegeven. Deze mails komen wel eens in de spamfilter terecht, dus hou deze in de gaten. Markeer ons als veilig om dit in de toekomst te voorkomen.

Indien u bestelling per brief wordt verzonden, ontvangt u van ons bericht dat uw bestelling is ontvangen, maar u ontvangt geen track&trace code.

Terug naar overzicht

Niet goed, geld terug garantie / Herroepingsrecht?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Wij zullen het volledige bedrag (inclusief originele verzendkosten, exclusief retourneringskosten) binnen 14 dagen crediteren, op voorwaarde dat het product bij ons is bezorgd. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier (zie einde algemene voorwaarden). De retourneringskosten komen voor de rekening van de consument.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop het product retours is ontvangen. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

De consument is verplicht het product binnen 14 dagen na de herroeping terug te sturen.

Uitsluiting herroepingsrecht:

1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor producten zoals omschreven in lid 2. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.

2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

a. Die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;

b. Die duidelijk persoonlijk van aard zijn.

Terug naar overzicht

Wat houd betaalverplichting in?

Op het moment dat u uw bestelling wilt plaatsen, zal het u opvallen dat er een tekst bij de bestelknop staat over het aangaan van een betaalverplichting. Wij zijn wettelijk verplicht deze tekst bij de bestelknop te plaatsen. Het houdt in dat, indien u een bestelling plaatst, u een betaalverplichting aangaat. Deze verplichting geldt ongeacht of er daarna direct betaald wordt of niet. De verplichting geld dus ook bij een bestelling met IDeal, terwijl de betaling daarna niet direct plaatsvindt.

Terug naar overzicht

Ik heb geen mail ontvangen

Het komt regelmatig voor dat onze berichten in spamfilters terecht komen, dit heeft te maken met de filtermethoden van bijvoorbeeld gmail en hotmail. Vooral Gmail blijft onze berichten vaak betwijfelen. Hou de spam-map dus in de gaten en markeer ons bericht als 'veilig' en/of 'geen spam' om dit probleem voor een volgende keer te voorkomen. Mocht dit niet helpen, dan kunt u nog proberen ons toe te voegen als contact (sales@lalashops.nl). Als zelfs dit niet helpt, neem dan a.u.b. contact met ons op. Uw feedback is voor ons belangrijk en wordt door ons ten zeerste gewaardeerd. Uw feedback stelt ons in staat onszelf te blijven verbeteren!

Terug naar overzicht

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Het product kan alleen ongebruikt (decoratieve producten uitgezonderd) en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor de rekening van de consument, tenzij het een defect product betreft. Let er op dat het product goed beschermd wordt voor de verzending daar de bezorgers soms hardhandig met de pakketten omspringen. Als een product ons kapot bereikt kunnen wij uw aankoopbedrag niet vergoeden. Indien u wenst kunnen wij u een retourlabel sturen. U betaald dan € 6,95 (NL) of € 14.50 (BE) voor de retourszending. Dit bedrag zal worden verrekend met de terugbetaling voor het product. U ontvangt dan een label dat u uit kunt printen en op het pakket kunt plakken. Bij het postkantoor hoeven ze dit enkel te scannen. Vraag dit aan door ons even een bericht te sturen.

Het adres voor retourzending is:

LalaShops.nl
Hakkeweg 3
6004 PR WEERT

Terug naar overzicht

Hoe kan ik een klacht indienen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de contactpagina aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op en zullen ons uiterste best doen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens voor contact:

LalaShops.nl
Dr Schaepmanstraat 49
6004 AD WEERT

tel: +31 (0)85 877 0866
email: sales@lalashops.nl

Mocht u het bovengenoemde niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar LalaShops.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Terug naar overzicht
Terug naar homepage